2013. február 6., szerda

080) MINIGOLF

Most, hogy szabin vagyok olyan eddig elerhetetlen dolgokra is van idom, amire mar evek ota nem volt pelda. Tobbek kozot aludhatok delig, ez szamomra mar amugy is a boldogsag netovabbja. De raadasul amikor felkelek delben :) meg szep nyugodtan meg is ihatok egy bogre kavet, es meg utana sem kell sietnem sehova.
Na jo tegnap azert nem lazultam sokat, mert a kertben osszegereblyeztem a faleveleket, es atlapatoltam egy  nagykupac kovet es epitesi tormeleket az egyik helyrol a masikra, de igy is kikapcsolodasnak tekintettem a napot. Ma viszont az egesz napot a szorakozasnak szenteltuk. Termeszetesen ugy kezdodott, hogy folkeltem delben :), delutan viszont elvittem a csaladot minigolfozni. A varakozasoknak megfeleloen Tomi vegzett elso helyen, 69 utessel, ami elso probalkozasra a fekete palyan nem rossz eredmeny, tekintve, hogy az eddigi 'vilagrekord' (marmint Albany minigolf vilagrekord), 45 utes volt anno 2009-ben. A tobbiek eredmenyet s pontszamat kozos megegyezes szerint nem reszletezem.....














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése