2011. február 8., kedd

058) REKLAM-SZOSSZENET

Fura abba belegondolni hogy a fejlett tarsadalmak mennyire a materialis javak felhalmozasanak rabjai. Ez persze egy ongerjeszto folyamat, hiszen ezt halljuk ejjel nappal a radioban/TVben. Arrol nem is beszelve, hogy telekommunikacios ceg alkalmazottjakent elsullyedhetek a forgoszekben ha nem tudom, hogy eppen melyik Androidos szupermobilt dobtak a piacra ketto perccel ezelott pl. Del-Kinaban.

Hihetetlen iparag, fejlodese komoly pszichologiai tanulmanyok, sikeres es sikertelen probalkozasok hada, kulturalis igenyek es ertekek finomhangolasan alapszik. Megbecsult "szakemberek" millioi iparkodnak azon, hogy szemelyre szabottan a hallgatosag/nezosereg fejeben elultessek a vagyat hogy azok legyunk akik nem vagyunk es eszunkbe sem jutna lenni, vagy olyat vegyunk amire sose lesz szuksegunk es amugy sem jo semmire.

Nagy utat tettunk meg a "cipot a cipoboltbol" szlogen ota.

Lenyeg a lenyeg, azt hiszem kijelenthetjuk, hogy a reklamokon keresztul kepet kapunk egy tarsadalom szokasairol, hangulatarol, ertekrendjerol, es betekintest nyerhetunk a kulturajaba, valamint abba, hogy mi fontos (pontosabban mi az amit a vallalatok fontossa tettek) az ott elo emberek szamara.

Az itt eppen futo - a kiwi lelkivilagot tukrozo - reklamok gyongyszemeit valogattuk ki szamotokra.

Ime ilyen viccesen es lazan is lehet...bocs, sajnos csak angolul van meg, remeljuk nalatok is lejatssza a youtube :)

Perfect Italiano Ricotta ("So simple. It`s perfect")
http://www.youtube.com/watch?v=CgBEpkaIhcs
http://www.youtube.com/watch?v=fAOiNVK3mzQ&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=yPe1cWivoRM&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=Gx2lN7K7nEA&NR=1

ASB Bank ("creating futures")
http://www.youtube.com/watch?v=yWU1EY1hqc4

L&P ("world famous in New Zealand")
http://www.youtube.com/watch?v=oVYsHLQin_g&NR=1

Summit ("we can "grow" beer if we want to")
http://www.youtube.com/watch?v=_Osp9dzxbk8
http://www.youtube.com/watch?v=NMfUwDaaF40

Tui ("it`s good to be home")
http://www.youtube.com/watch?v=sZbFj7xbebw

Lotto ("what would you do?")
http://www.youtube.com/watch?v=9feWwAbVmAA&feature=related

Vodafone ("double back, what does it mean?")
http://www.youtube.com/watch?v=WhjHo0iWKXw

Genesis ("together we can make a difference")
http://www.youtube.com/watch?v=ghGPbuqj2As
http://www.youtube.com/watch?v=dykrPi9P_Ak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése