2010. június 11., péntek

038) HIREK ROLUNK

Szuper napom volt ma, ez nagyon jo egyebkent, mert mostanaban megint egy kicsit stresszes vagyok. A kovetkezo tortent ugyanis. Sikerult munkat talalnom, hosszas fejvadaszoknak magyarazos oneletatragos beszelgetesek utan mult heten vegre valaki azt mondta, hogy szuperjo, kell nekem ez a csaj :). Ezt az ujzelandiak ritkan mondjak kulfoldire, mert altalaban kiwi tapasztalatot varnak el a leendo beosztottol, igaz, meg soha senkinek nem sikerult korulirni rendesen, hogy mi is az a kiwi tapasztalat. Nekem ugy tunik a GE es Unisys-es hatterem hatalmas utokartya, itt istenitik mind a kettot. A fonokom ugy mutat be a tobbieknek, hogy akkor bemutatnam Edinat, a GE-nel dolgozott!!!!! :)))), szoval szerencse hogy anno lehuztam ott egy-ket evet :))))). No de nem is az a lenyeg, hanem sokkal inkabb, hogy egy olyan allasra vettek fel, amilyet meg sosem csinaltam, nevezetesen beruhazasokat es folyamatfejleszteseket kell modelleznem penzugyileg. Elso nap megkerdezte a fonokom, hogy akkor egy kis regresszio analizis es Monte carlo szimulacio sem problema ugye? en meg majd kiejtettem a kavet a kezembol.... aki ismer tudja mi jott ezutan.... egesz hetvegen regresszio analizist tanultam sot egy Monte Carlo-s excel tablat is sikerult osszehoznom. Mindenesetre kijelentettem, hogy a GE-nel ugye nem hasznalnak ilyeneket a folyamatjavitasokhoz, maradjunk inkabb a lean-six sigma alapelveknel, azt meg ertem ugy-ahogy..., erre kicsit megnyugodott, hogy ugye ha a GE se csinalja, akkor nem lehet nagy baj ha mi se :)))).
Emellett minden nagyon happy es szuper, es tratatataaaaam Gretit is elhoztuk a karantenbol. azota itt csaszkal fel-ala a lakasban es egyfolytaban halkan dorombol, fetreng a szonyegen, jarkal fel ala. :)))). Jelenleg most inkabb Tiggert sajnalom a bicego, rosszul lato lassu oregurat, akinek oly rosszul esett az elso talalkozas, hogy rogton kikeredzkedett "pisilni" es azota hire-hamva :((((. Remelem vacsorara hazajon, mert igazabol en azt szeretnem ha jol meglennenek egyutt, masreszt meg eleg szar lenne, hogy idehoztuk a mi macskankat, es a tulajok macskaja meg eltunik.... csak nem mondhatjuk hogy lecsereltuk egy szebb, fiatalabb kiadasra.... :)))).
Remelem minden rendben lesz.
Hetvegere megint van program. Aki ismer az tudja, hogy beruhazasmodellezni fogok idom nagy reszeben :). Ez igazabol nemcsak zeert van, mert mindig is maximalista kis streber voltam, hanem sokkal inkabb mert Auckland egy nagy falu, terjed az ember hire. Egyebkent kis kiterokent elmondom mit szeretek legjobban a munkamban, ket dolgot. Az egyik az, hogy reggel folkelek, felszallok a buszra, es utkozben Auckland csodalatos kikotoje mellett haladunk el vegig a tengerpatron, tengernyi vitorlas, es a varos eszmeletlen szep kodbe burkolozott kovonalaiban lehet gyonyorkodni, hazafele ugyanez, csak akkor a varos kivilagitott fenyeit latom a tengerpatron :))))). Es meg azt is szeretem, hogy itt a belvarosba vezeto ut ketszer harom savos, es ha dugo van, akkor mindenki megy szepen a sajat soraban nyugodtan, akar tiz metert is kihagyhatsz az elotted halado mogott, mert SENKI nem fog eled bevagni, meg egyfolytaban idegbeteg modon savokat valtogatni, es jol kiba...ni veled, itt MINDENKI TUDJA, HOGY DUGO VAN, es, hogy nem illik pofatlannak lenni. :)))).

Es megvalami, amit fura megszokni, es nem tudom megmagyarazni, de nagyon fura erzessel tolt el mindig, hogy itt a varosban, nem galambok es verebek repkednek, hanem kisebb nagyobb siralyok es tengeri madarak. :)

na megjott Tigger, puffogas es fujjogas van, ugyhogy megyek "macskabekiteni".....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése